Ny spiller?

I Lystrup Fodbold har vi hold til alle aldre - fra de mindste (U5) til de ældste (Oldboys), for både drenge og piger til herrer og damer. Med klubbens ca. 600 aktive medlemmer er der altid god grund til, at hele familien kan spille fodbold i Lystrup Fodbold.

Hvis du har lyst til at prøve at spille med, er du altid velkommen til bare at dukke op, og prøve om det er noget for dig, inden du melder dig ind. Du kommer bare forbi til træning i klubben eller du kan kontakte træneren eller lederen for det enkelte hold på forhånd.

Som medlem i Lystrup Fodbold får man via den ugentlige træning og kampe adgang til alle klubbens faciliteter. Det hold man træner og spiller med vil naturligvis også have en engageret træner tilknyttet, som vil støtte medlemmets udvikling såvel fodboldmæssigt som socialt.

Indmeldelse i Lystrup Fodbold kan ske ved at kontakte træneren på holdet, som vil oprette dig i Holdsport

På forsiden i menuen til højre kan du finde "Træningstider". Her kan du læse mere om, hvornår de enkelte afdelinger/hold træner.

Udendørs træning foregår i klubbens anlæg ved Indelukket 20, 8520 Lystrup Indendørs træning foregår i Lystrup Idrætscenter og Elsted Skole.

Sæsonen er delt op i 2, 1.januar  – 30. juni, 1. august – 31. december.

Der opkræves kontingent pr. sæson (særskilt kontingent hvis man spiller indefodbold/futsal).

For tilmelding på et hold i Lystrup fodbold til kan i tilmelde jeg her på holdsport.
U står for under. Så U10 er børn uden 10 år. i parentes står årstal
I skal vælge Hvilket hold/årgang i ønsker at blive tilmeldt