Club 100

Om støtteforeningen:

Club 100 støtter ungdomsrækkerne i Lystrup fodbold. Behovet for støtteforeningen er opstået, da det kan være vanskeligt, at finde sponsorer til børnehold og lavere rangerende hold, og det er vigtigt alle spillere står ”lige” i forhold til tøj og materialer.

Støtteforeningen blev oprettet i 1995 og vi har i årene til 2020 kunnet yde støtte til ungdomsrækkerne med kr. 442.000 til glæde for mange børn. Vi har desuden været vært ved forskellige klubarrangementer for børneholdene.

Hvor kommer indtægten fra:

Vi får indtægten til Club 100 via medlemskaber. Vi tilbyder 100 medlemskaber, der hver betaler kr. 250 i kontingent årligt. Som medlem inviteres du årligt til arrangementer og er med i årlig lodtrækning om vingaver på medlemsnumrene. Nuværende medlemmer er trænere, seniorspillere, forældre, virksomheder eller andre private. Som medlem af Club 100 er du samtidig passiv medlem af Lystrup Fodbold.

Hvordan bliver jeg medlem:

Har du lyst til at støtte, kan du sende oplysninger med navn, adresse og mail til: club100@lystrupfodbold.dk

Hvordan ansøger jeg:

Står du som træner og mangler spillertøj, tilskud til træningsdragter, ”andre materialer” eller i har et holdarrangement, kan du sende en ansøgning til: club100@lystrupfodbold.dk

(Inden din ansøgning om spillertøj, afklares via henvendelse til materialeforvalteren, om der skulle være tøj liggende, der ikke er i brug.)

Club 100´s bestyrelse 23/24:

Lise Lotte Schmidt
Henrik Friis